Vipertjegts
Post best veel
Niet alle GSI uitvoeringen hebben stuurbekrachtiging helaas. Ik had een 93-er met electrische ramen en zonder stuurbekrachtiging op 17 inch met 205-40 banden. Reed op zich goed, maar parkeren is wat zwaarder. Stuurbekrachtiging is overigens natuurlijk gewoon in te bouwen, is alleen niet altijd even makkelijk vanwege de ruimte achter het blok.