lucht aanzuigbuis z20let

jeroen88

Post weleens wat
forum leden.

welke lucht aanzuigstukken passen er op een astra g opc 1.

aangezien de mijne kapot is.

het gaat om het buisje wat aan je luchtfilter unit zit.en die je rij-wind opneemt voor je filter.

welke passen nog meer?

maakt het kwa groote nog wat uit of die groter of kleiner is,ivm slechter gaan draaien ofzo?

gr jeroen

Vectra C wordt vaak gebruikt volgens mij. Of het wat uitmaakt, daar lees ik nogal tegenstrijdige verhalen over maar het kan nooit kwaad lijkt mij.

Vectra C wordt vaak gebruikt volgens mij. Of het wat uitmaakt, daar lees ik nogal tegenstrijdige verhalen over maar het kan nooit kwaad lijkt mij.

Vectra C past inderdaad. Er staat hier ook een topic over hoe je 'm moet plaatsen (kan ook bij de engelse astraclub zijn, dan staat er een link bij de how-to op dit forum). Men zegt dat de motor daardoor vrijer ademt en dus beter loopt, maar het zal in vermogen niets uitmaken.

Vectra C past inderdaad. Er staat hier ook een topic over hoe je 'm moet plaatsen (kan ook bij de engelse astraclub zijn, dan staat er een link bij de how-to op dit forum). Men zegt dat de motor daardoor vrijer ademt en dus beter loopt, maar het zal in vermogen niets uitmaken.

past een luchtaanzuigbuis van een z20let op een x20xer opc 1 blok?

of gaat de motor dan slechter lopen? omdat de z20let een andere verhouding heeft ofzo?

past een luchtaanzuigbuis van een z20let op een x20xer opc 1 blok?

of gaat de motor dan slechter lopen? omdat de z20let een andere verhouding heeft ofzo?

Terug
Naar boven