P paulko Lid 20 jan 2011 #1 Iemand een goed adres voor gasinbouw of advies over de goede/juiste installatie ? gaat over een rekord 2.0S (carborateur) automaat 1985
Iemand een goed adres voor gasinbouw of advies over de goede/juiste installatie ? gaat over een rekord 2.0S (carborateur) automaat 1985
K KadAstra-EF Forumbewoner 21 jan 2011 #2 Garage Visser in Leeuwarden is een hele goede ! Mijn LPG installatie komt daar ook weg en heb bijna nooit problemen. Ik zeg Doen !! Groet, Rik
Garage Visser in Leeuwarden is een hele goede ! Mijn LPG installatie komt daar ook weg en heb bijna nooit problemen. Ik zeg Doen !! Groet, Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 21 jan 2011 #3 Garage Visser in Leeuwarden is een hele goede ! Mijn LPG installatie komt daar ook weg en heb bijna nooit problemen. Ik zeg Doen !! Groet, Rik
Garage Visser in Leeuwarden is een hele goede ! Mijn LPG installatie komt daar ook weg en heb bijna nooit problemen. Ik zeg Doen !! Groet, Rik
P paulko Lid 22 jan 2011 #4 Zijn de kleppen van een Rekord 2.0S (E2) geschikt voor gas? Moet ik sowieso denken aan geharde klepzetels/kleppen en liever iets met flashlube? plaatsing van de verdamper verdere tips? alvast dank
Zijn de kleppen van een Rekord 2.0S (E2) geschikt voor gas? Moet ik sowieso denken aan geharde klepzetels/kleppen en liever iets met flashlube? plaatsing van de verdamper verdere tips? alvast dank
P paulko Lid 22 jan 2011 #5 Zijn de kleppen van een Rekord 2.0S (E2) geschikt voor gas? Moet ik sowieso denken aan geharde klepzetels/kleppen en liever iets met flashlube? plaatsing van de verdamper verdere tips? alvast dank
Zijn de kleppen van een Rekord 2.0S (E2) geschikt voor gas? Moet ik sowieso denken aan geharde klepzetels/kleppen en liever iets met flashlube? plaatsing van de verdamper verdere tips? alvast dank