commodore 2.6
Lid
..dus met riem.
Nu heb ik de dynamo aan de accu zijde, bestuurderskant, inplaats van bij de stuurbekrachtigingspomp.
De krukaspoelie draait naar rechts, maar de rest moet toch ook naar rechts draaien of niet?
Nu heb ik de dynamo aan de accu zijde, bestuurderskant, inplaats van bij de stuurbekrachtigingspomp.
De krukaspoelie draait naar rechts, maar de rest moet toch ook naar rechts draaien of niet?