Linker voorscherm (de)monteren corsa b '97

goedenmorgen



vorig weekend heeft een vriend van mij een deuk gereden in mijn corsa b uit 97

helaas dekt de verzekering niks dus zelf maar een nieuw voorscherm op de kop getikt. :thumbup



nu vroeg ik me af of iemand weet hoe je die moet demonteren ik heb al even gekeken

en heb al wat bouten bovenop het scherm gezien in het motorcompartiment



al gezocht op het forum maar geen topic gevonden dus vandaar de post



alvast bedank
 
Als je nou eens naar je nieuwe schermen kijkt zie je de boutgaten al zitten. Dan stelt het toch niets meer voor?
 
Als je nou eens naar je nieuwe schermen kijkt zie je de boutgaten al zitten. Dan stelt het toch niets meer voor?
 
Terug
Naar boven