liever fb forums of liever de echte forum

Vind dit forum veel fijner en beter. Zit ook op die van Facebook. Maar daar ben ik inmiddels maar mee gestopt met reageren. Teveel eigenwijze mensen (al kan ik dat ook wel zijn ;) ). En idd het eerdere reacties probleem.

Op me werk zeggen ze altijd dat ik hem dicht moet houden komt te veel onzin uit :jerry

volgende update komt eraan dus trek me mond dan wel weer open haha

marijnl1988 wrote:
Op me werk zeggen ze altijd dat ik hem dicht moet houden komt te veel onzin uit :jerry

Ik ken dat, heb ik ook last van.

Inderdaad veel eigenwijze mensen op facebook. Ik heb een keer met klapperende oren zitten lezen hoe iemand iedereen ervan probeerde te overtuigen dat de veren van een Kadett C ook op een Astra F pastten, omdat Kadett immers de voorganger was van de Astra... :???:

O laat ik nu net bladveren van de Kadett 1936, voor me Astra J gekocht hebben,

maar dat past dus niet :-)

Ach ja kijk nu ook maar weer eens op de Opel pagina, wordt gevraagd welke RALLY Opel je het mooist vindt.

Tja de antwoorden spreken voor zich.

Ik vind de like optie hier juist een aanvulling.

Stel je plaatst een mooie update in je verbouwings topic...komen er vaak reacties van "gaaf, leuk mooi" enz.

Ipv dat soort dingen te roepen druk ik nu op die leuk knop...dat houd het topic overzichtelijker.

Fb opel forum verdwijnt volgende stomme post weer uit mn lijst...samen met dat verkoopdeel. Wat een zooi komt daar voorbij zeg

Terug
Naar boven