Lichtverklikker

utregone

Post weleens wat
Mijn lichtverklikker doet het niet. Weet iemand waar dat ding zit? Ik heb al gekeken of hij in de lichtschakelaar zit, maar dat is niet het geval

Klopt, is inderdaad een soort relais. Erg handig als je er achter komt dat je lichten nog aan stonden grrrr

Klopt, is inderdaad een soort relais. Erg handig als je er achter komt dat je lichten nog aan stonden grrrr

als je in de zekeringkast kijkt direckt boven de zekeringen

dan heb je eerst een zwarte, groene en dan een witte deze is je licht verklikker.

Gert

als je in de zekeringkast kijkt direckt boven de zekeringen

dan heb je eerst een zwarte, groene en dan een witte deze is je licht verklikker.

Gert

Gewoon een soort van relais toch?

HEb ik er momenteel niet in zitten, ga het eens proberen. Ben de laatste tijd van de vergeten verlichting :jerry

Gewoon een soort van relais toch?

HEb ik er momenteel niet in zitten, ga het eens proberen. Ben de laatste tijd van de vergeten verlichting :jerry

kan ook aan de deutschakelaar liggen van de linkerdeur..

zitten 2 pinnen op, en 1 daarvan kan wel slecht contact maken, heb ik ook wel eens bij de combo, deur open, netjes binnenlicht aan, en dan effe (paar tellen) later met wat sputteren begint mijn 2 tonige piep te klinken van de verklikker.

Willem

kan ook aan de deutschakelaar liggen van de linkerdeur..

zitten 2 pinnen op, en 1 daarvan kan wel slecht contact maken, heb ik ook wel eens bij de combo, deur open, netjes binnenlicht aan, en dan effe (paar tellen) later met wat sputteren begint mijn 2 tonige piep te klinken van de verklikker.

Willem

Terug
Naar boven