Ik heb sinds een dag een plas onder de auto liggen. Na inspectie zie ik druppels vallen recht onder de plek waar het tankje zit van de ruitenwisser vloeistof. De druppels die ik op mijn hand heb laten vallen, ruiken hier ook naar. Het is een astra stationwagon 1.8 model (bouwjaar 2000). Is dit iets wat zelf te verhelpen is. Of een klusje voor de garage.