J joey35 Lid 26 jun 2014 #1 Goedemorgen wie kan mijn helpen er moet wat gelaste worden maar kan dat niet zelf Achter de sluitkom achterdeur aan twee kanten +-10 cm. In de buurt van delfgauw :wors
Goedemorgen wie kan mijn helpen er moet wat gelaste worden maar kan dat niet zelf Achter de sluitkom achterdeur aan twee kanten +-10 cm. In de buurt van delfgauw :wors
U usbstick Loopt hier de deur plat 26 jun 2014 #2 Deurvangers? Dat is niet zo eenvoudig volgens mij, daar zit een los plaatje achter met schroefdraad om je deur vanger af te stellen.. opel kwaaltje.. Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk
Deurvangers? Dat is niet zo eenvoudig volgens mij, daar zit een los plaatje achter met schroefdraad om je deur vanger af te stellen.. opel kwaaltje.. Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk
J joey35 Lid 26 jun 2014 #3 Freak dat is wel te doen zolang je het plaatje niet laat vallen .het is op dit moment nog te lassen. Nog niet zo erg dat er en nieuw stuk in moet
Freak dat is wel te doen zolang je het plaatje niet laat vallen .het is op dit moment nog te lassen. Nog niet zo erg dat er en nieuw stuk in moet