J jblfreak Hoort bij de inboedel 16 mrt 2012 #21 heb je de epc(nieuwe versie ) dan kan je je chassis nummer invoeren en alle gegevens er uit halen
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 27 mrt 2012 #22 Heb ik niet op de pc staan, gaat dat met epc dan zo makkelijk? Kom je dan niet alleen te weten waar hij gebouwd is?
Heb ik niet op de pc staan, gaat dat met epc dan zo makkelijk? Kom je dan niet alleen te weten waar hij gebouwd is?
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 27 mrt 2012 #23 Heb ik niet op de pc staan, gaat dat met epc dan zo makkelijk? Kom je dan niet alleen te weten waar hij gebouwd is?
Heb ik niet op de pc staan, gaat dat met epc dan zo makkelijk? Kom je dan niet alleen te weten waar hij gebouwd is?
wim-v6 Forumbewoner 27 mrt 2012 #26 11e cijfer in je Chassis nummer even opzoeken.. en NEE zijn zeker niet allemaal duitsers. De Corsa's Komen veelal uit spanie De Combo's uit Portugal De Astra's Uit Antwerpen De Calibra's uit Duitlsand Engeland of Finland De Diversen Astra Coupe modellen uit Italie De vectra's Veel uit engeland (luton), en Duitsland (Russelsheim) Willem
11e cijfer in je Chassis nummer even opzoeken.. en NEE zijn zeker niet allemaal duitsers. De Corsa's Komen veelal uit spanie De Combo's uit Portugal De Astra's Uit Antwerpen De Calibra's uit Duitlsand Engeland of Finland De Diversen Astra Coupe modellen uit Italie De vectra's Veel uit engeland (luton), en Duitsland (Russelsheim) Willem
wim-v6 Forumbewoner 27 mrt 2012 #27 11e cijfer in je Chassis nummer even opzoeken.. en NEE zijn zeker niet allemaal duitsers. De Corsa's Komen veelal uit spanie De Combo's uit Portugal De Astra's Uit Antwerpen De Calibra's uit Duitlsand Engeland of Finland De Diversen Astra Coupe modellen uit Italie De vectra's Veel uit engeland (luton), en Duitsland (Russelsheim) Willem
11e cijfer in je Chassis nummer even opzoeken.. en NEE zijn zeker niet allemaal duitsers. De Corsa's Komen veelal uit spanie De Combo's uit Portugal De Astra's Uit Antwerpen De Calibra's uit Duitlsand Engeland of Finland De Diversen Astra Coupe modellen uit Italie De vectra's Veel uit engeland (luton), en Duitsland (Russelsheim) Willem
C chieltjuh Loopt hier de deur plat 28 mrt 2012 #28 Mijn astra is ook gwn een import. en aan t boekje te zien komt hij uit franstalig belgie
C chieltjuh Loopt hier de deur plat 28 mrt 2012 #29 Mijn astra is ook gwn een import. en aan t boekje te zien komt hij uit franstalig belgie
R RISL Forumbewoner 28 mrt 2012 #30 En mijn Astra Coupé is gebouwd in Grugliasco, Italië, bij Bertone. Maarre, heren, overleg over EPC is prima, maar laten we het bij overleg houden hè, voordat we als forum problemen krijgen.
En mijn Astra Coupé is gebouwd in Grugliasco, Italië, bij Bertone. Maarre, heren, overleg over EPC is prima, maar laten we het bij overleg houden hè, voordat we als forum problemen krijgen.
R RISL Forumbewoner 28 mrt 2012 #31 En mijn Astra Coupé is gebouwd in Grugliasco, Italië, bij Bertone. Maarre, heren, overleg over EPC is prima, maar laten we het bij overleg houden hè, voordat we als forum problemen krijgen.
En mijn Astra Coupé is gebouwd in Grugliasco, Italië, bij Bertone. Maarre, heren, overleg over EPC is prima, maar laten we het bij overleg houden hè, voordat we als forum problemen krijgen.