S .Stoffel. Komt hier geregeld 25 jun 2011 #1 hallo, sinds kort zijn we in het bezit van een corsa a 1.2 nu zijn er 2 lampjes stuk van de verwarming (draaiknoppen) hoe krijg ik deze eruit om te vervangen zonder iets stuk te maken? en hoeveel lampjes bevinden zich in het dashboard? alvast bedankt. groeten
hallo, sinds kort zijn we in het bezit van een corsa a 1.2 nu zijn er 2 lampjes stuk van de verwarming (draaiknoppen) hoe krijg ik deze eruit om te vervangen zonder iets stuk te maken? en hoeveel lampjes bevinden zich in het dashboard? alvast bedankt. groeten
J Jurgen Hoort bij de inboedel 26 jun 2011 #2 als het goed is kun je de knoppen er zo af trekken/wippen
J Jurgen Hoort bij de inboedel 26 jun 2011 #3 als het goed is kun je de knoppen er zo af trekken/wippen
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 26 jun 2011 #4 volgens mijn had ik het klokje eruit gehaalt zit geklikt en dan kan je met een punt tang de fittingen eruit draaien. er 4 lampjes in het midden console. klokje en de 3 draai knoppen.
volgens mijn had ik het klokje eruit gehaalt zit geklikt en dan kan je met een punt tang de fittingen eruit draaien. er 4 lampjes in het midden console. klokje en de 3 draai knoppen.
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 26 jun 2011 #5 volgens mijn had ik het klokje eruit gehaalt zit geklikt en dan kan je met een punt tang de fittingen eruit draaien. er 4 lampjes in het midden console. klokje en de 3 draai knoppen.
volgens mijn had ik het klokje eruit gehaalt zit geklikt en dan kan je met een punt tang de fittingen eruit draaien. er 4 lampjes in het midden console. klokje en de 3 draai knoppen.
S .Stoffel. Komt hier geregeld 26 jun 2011 #6 moet je dan de volledige knop uithalen of alleen het draaiende gedeelte?
S .Stoffel. Komt hier geregeld 26 jun 2011 #7 moet je dan de volledige knop uithalen of alleen het draaiende gedeelte?