krukas 2,3 Diesel gezocht (23yd, 23dtr, 23ydt)

nick1987

Komt weleens kijken
ik ben op zoek naar een ongeslepen krukas van een 2,3 liter diesel 4cil. komt volgens mij voor in omega A, senator en record.

is er hier iemand die wat heeft liggen?

slag 88mm

hoofdlager 58mm

drijfstanglager 54mm

motorcodes: 23YD, DTR, 23YDT

is dat blok inmiddels al naar Nick verkast? Anders heb ik eventueel ook wel interesse ;) Wie 't eerst komt, die 't eerst maalt.

is dat blok inmiddels al naar Nick verkast? Anders heb ik eventueel ook wel interesse ;) Wie 't eerst komt, die 't eerst maalt.

slag is in ieder geval hetzelfde als van een 2.4 en ik heb dezelfde plannen als u :D

ben alleen wel benieuwd naar hoe zo'n krukas op hogere toeren reageert. een 2.4 heb namelijk 8 tegengewichten en de diesel maar 4.

slag is in ieder geval hetzelfde als van een 2.4 en ik heb dezelfde plannen als u :D

ben alleen wel benieuwd naar hoe zo'n krukas op hogere toeren reageert. een 2.4 heb namelijk 8 tegengewichten en de diesel maar 4.

dan komt wel goed met maximaal uitgefreesde poorten, grotere kleppen, snelle nokkenas en trothleboddy's.

maar weet je al wat het moet gaan kosten??

dan komt wel goed met maximaal uitgefreesde poorten, grotere kleppen, snelle nokkenas en trothleboddy's.

maar weet je al wat het moet gaan kosten??

Terug
Naar boven