Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Idd bij al de astra H types zit er een klepje in de wielkast,.... maar dan kun je alleen je dimlicht lamp vervangen en ik wilde alle lampen vervangen door lampen van Philips met betere licht opbrengst.
Dus dat kunstje ging wel op voor 1 lamp maar niet voor de andere 2 die in de unit zitten,... stadslicht en grootlicht.
en aangezien ik behoorlijke kolenschoppen heb en er geen ruimte is om fatsoenlijk je handen te draaien is er dus maar 1 optie.
grill & bumper demonteren en de koplamp er uit halen.
Ik heb ze even gemonteerd maar ze gaan nu telkens 2 seconde branden en dan gaan ze weer uit. er zit xenon in met de orginele ballasten starters en lampen.
Volgens de monteur in de garage was het niet noodzakelijk om ze om te programmeren.
als je ze een keer op 10x achter elkaar aan en uit zet gaat blijven ze branden maar als je vervolgens de auto uitzet en dan de lampen daarna weer aanzet krijg je hetzelfde verhaal. Als ze eenmaal aan zijn en je start de auto dan gaan de lampen snel knipperen en gaan ze weer uit.
Ik heb het er zojuist nog met jsgsi over gehad het schijnt dus zo te zijn dat je het bij de ene astra wel kan inprogrammeren en bij de andere is het niet te programmeren:thumbdown
Kan iemand die een astra h heeft met orginele xenon verlichting checken wat voor code op de UEC staat (zekeringkast rechts van de accu). op het rechthoekige blok staat in het groot 2 letters.
Het is vandaag gelukt met de xenon verlichting. Xenon verlichting kon je niet op aanwezig zetten maar wel ahl/nogwat en toen werkte de xenon goed en hij geeft geen fouten over de automatische hoogteregeling (die zit er nu dus niet in).
Het ziet er wel goed uit compleet orginele verlichting in de echte koplamp units
Als je de ballasten enzo ergens op een sloop kan vinden kan het kwa prijs nog wel meevallen. De lampen zijn bijvoorbeeld te koop bij gm-tuningparts.
De koplampen hebben overigens ook bi-xenon. Als je het groot licht aanzet gaat wordt de bundel naar boven gericht, je krijgt dan een zeshoek als lichtbeeld (erg veel licht op die manier). De extra h7 pit wordt gebruikt voor het seinen en staat bij het grootlicht ook aan.