O Onderbroekie Loopt hier de deur plat 11 okt 2009 #21 http://www.carshopfortuin.nl/shop/GEMINI%20ALARM-GEMINI7562-p-137.html :thumbup
J jblfreak Hoort bij de inboedel 12 okt 2009 #22 heb er een van autowatch in hangen en werkt ook heel goed nagenoeg geen storingen
D david verburg Komt hier geregeld 12 okt 2009 #23 nagenoeg is niet goed genoeg hij moet storings vrij zijn of je moet niet zo veel eisend zijn een alarm moet gewoon goed functioneren zonder storingen of vals afgaan is mijn mening
nagenoeg is niet goed genoeg hij moet storings vrij zijn of je moet niet zo veel eisend zijn een alarm moet gewoon goed functioneren zonder storingen of vals afgaan is mijn mening
J jblfreak Hoort bij de inboedel 12 okt 2009 #24 hierbij bedoel ik met een vlieg in de auto is t donderen verder nooit last alleen pas ging hij af omdat de accu leeg was
hierbij bedoel ik met een vlieg in de auto is t donderen verder nooit last alleen pas ging hij af omdat de accu leeg was
R R.Frankhuisen Post best veel 12 okt 2009 #25 @ onderbroekie juist zoiets zoek ik.. niet al te moeilijk en niet van al die poespas er op gewoon een normaal alarm.. voor best een redelijke prijs
@ onderbroekie juist zoiets zoek ik.. niet al te moeilijk en niet van al die poespas er op gewoon een normaal alarm.. voor best een redelijke prijs
O Onderbroekie Loopt hier de deur plat 12 okt 2009 #26 origineel gepost door R.Frankhuisen @ onderbroekie juist zoiets zoek ik.. niet al te moeilijk en niet van al die poespas er op gewoon een normaal alarm.. voor best een redelijke prijs Mooi om te horen :thumbup wanneer ben je van plan om er 1 aan te schaffen
origineel gepost door R.Frankhuisen @ onderbroekie juist zoiets zoek ik.. niet al te moeilijk en niet van al die poespas er op gewoon een normaal alarm.. voor best een redelijke prijs Mooi om te horen :thumbup wanneer ben je van plan om er 1 aan te schaffen