kleurverschil deuren vectra gts polijsten?

Goedenavond mede opel rijders.

Zal mijzelf even voorstellen, mijn naam is martijn en ben sinds 3 weken trotse eigenaar van een vectra gts 1.8, voorheen o.a. astra g OPC, astra g 1.8 sport, 1.6 8v, vectra b2 sedan automaat, corsa b, en als laatst een golf 5 gehad. Maar wegens gezin uitbreiding verwacht ik over ongeveer 3 weekjes mijn eerste zoontje! Vandaar toch een opel en een sportieve maar toch ruime wagen.

nu heb ik een vraag wat mij sinds vorige week opviel dat er kleurverschil zit in de linker voordeur en de rechter achterdeur, mijn vraag is kan dit met polijsten weer gelijk worden?

Ik hoor het graag

pavoeWm7j

pa0ZJryyj

Nee maar bedoel omdat de gespoten delen nog een soort van nieuwe lak is dat je de rest vd auto polijst dat de lak ook weer zijn verse kleur terugkrijgt

Helaas is het zo dat bij grijze auto's het kleurverschil sneller opvalt. Bij mijn grijze astrag is het techterachterscherm opnieuw gespoten. In daglicht geen kleurverschil, maar in het donker is het duidelijk donderder. Dit heeft te maken met het blanke lak, vertelde de schadehersteller. Ze hebben bij mij uit laten nevelen(als ik het goed zeg) helaas blijft het duidelijk zichtbaar.

Volgensmij is het bij grijze auto's bijna onmogelijk om zonder kleurverschil te spuiten. Vooral bij wat oudere auto's.

Terug
Naar boven