G geert666 Komt hier geregeld 3 jan 2008 #1 Iemand die weet hoe ik verbinding maak met mijn pc naar de voip Ik snap er niks van volgens mij mis ik een cd of een kabeltje. Ik moet met de pc de gegevens in de voip telefoon vernaderen maar ik kom er niet in!!
Iemand die weet hoe ik verbinding maak met mijn pc naar de voip Ik snap er niks van volgens mij mis ik een cd of een kabeltje. Ik moet met de pc de gegevens in de voip telefoon vernaderen maar ik kom er niet in!!