Kan alarm niet bereiken.

Bakker

Post weleens wat
Hoi

Ik kan de alarm via opcom niet bereiken dus ik denk dat mijn computer dat stukje software niet heeft,

Kan ik hiervoor ander software krijgen of heb ik een andere computer nodig ?

De rest heb ik al op motorkap schakelaar na dan die kan ik nog niet de juiste vinden.

Iemand die mij meer hier over kan vertellen ?

Betreft hier een

Vectra B2 sport x1.8xe1 uit 99

Gr,

Bakker

Euh cv dat zit toch in de computer want heb centrale vergrendeling of bedoel je iets anders ?

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

De kiekert bedoel je mijn centrale vergrendeling mee dus computer en de kiekert zijn 2 aparte apparaten als ik goed begrijp, ik dacht altijd dat dat 1 was :) maar nee daar heb ik geen andere van ingezet.

Valt daar geen andere software in te zetten ?

Nope zitten andere relais etc in. Kiekert moet je dus samen met sleutels van donor zien te krijgen. Kiekert alarm heeft ook andere product code dan kiekert van alleen CV. Weet niet hoe ver je kan inzoemen maar diy is je totaal pakket

31184367.jpg

Dus ik moet een kiekert vinden met dat nummer erop ?

Ka op die nummer helaas niets vinden op eBay dus als iemand mij aan zo'n kiekert kan helpen met sleutels hoor ik het graag

mocht jij die keer tegen komen :D , ik kan ze niet vinden zit al op ebay maar als ik iets vind op alarm vectra b dan krijg ik alleen kiekert of een hoor maar geen complete set (kiekert + sleutels)

En wat mag zoiets ongeveer kosten ? of verschild dat enorm ?

@-BlendjuH- wrote:ja , je moet sleutels hebben met 3 knoppen ....

@-BlendjuH- wrote:Ben zelf ook al heel lang op zoek :???:

En soms kom je ze tegen en dan vragen ze er goud geld voor :puke

idd zie net ook 1 die vraagt dik € 100,- en zitten er ook nog geen sleutels bij en het kost mij € 25,- aan verzenden :puke

kijk het is mijn hobby mijn wagen maar het moet wel leuk blijven en wil heus niet voor elk dubbeltje op de eerste rij zitten maar als het steeds zo duur moet gaat voor mij de lol er van af :)

@-BlendjuH- wrote:ja , je moet sleutels hebben met 3 knoppen ....

En met de code anders heb je er niks aan :???:

Ik heb fabrieks alarm en echt maar 2 knoppen, gewoon op t zicht standaard vectra-b sleutel.

Echter moet je wel ab's hebben voor alarm modellen, frequentie is anders.

Llosse ab's kan je ook programmeren als je de security code van het alarm kastje hebt.

Bij mijn alarm zaten losse ab's de latere b's hadden deze in de sleutel, dus heb ik alarm ab's gezocht voor in de sleutel, en deze geprogrammeerd in mijn alarm kiekert.

Kiekert kan je pakken van de vectra-b met alarm,;en de omega-b met alarm en radio ab. (Vanaf 1995).

De infrarood AB gaat niet werken.

De kiekert is trouwens de enige regelkast voor de Centrale Vergrendeling en het Alarm.

Deze zit niet verder gekoppelt aan de motormodule of iets in die richting.

De kiekert regelt ook een deeltje electrische ramen en binnenlicht.

verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk

Opzich niet.

Zit in elke Vectra B1 CDX en dacht ook Omega-B1 CD (va 1995)

Cv kast zoeken voor een b1 cdx vectra dus.

verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk

Terug
Naar boven