kadett update

gister met alle pech mn sleutels in auto laten liggen na uren prutsen toch maar besloten om mn raam in te gooien met een baksteen :thumbdown morgen maar zoeken voor ander raampje intussen nieuwe velgjes en uitlaat gemonteerd rolkooi er laatst ingezet :thumb
10060_393718224105184_1010839154_n.jpg
75079_394238750719798_495956036_n.jpg

volgende keer het achter raam, scheelt je een boel glassplinters in je achterste als je nog moet rijden hahaha :jerry :jerry

vette wielen trouwens.

haha moest half uurtje terug naar huis rijden toen ik thuis kwam lagen de glassplinter al in de kofferbak , jaa velgen lijkt stuk beter dan de de standaard staaltjes :wors

volgende keer anwb bellen zetten je deur stijl iets open en trekken het knopje omhoog. Stuk makkelijker :thumb

Ik snap dat je baalt van je aktie die noodzakelijk was maar, ergens is het ook weer lachwekkend toch ?

Inbreken in je eigen auto, dat doet niet iedereen :jerry :jerry

Maare, Je E staat er maar mooi bij, een mooie witte exemplaar :thumb

Rik :D

@.:Stoffel:. wrote:Achterste ruiten zijn geplakt dus was geen optie denk k zo :D

Bij de D zitten ze wel in rubbers, de E dus niet...weer wat geleerd ;)

Ik had lekker het slotje geforceerd, is zo makkelijk bij een E, gewoon lachwekkend. Dan had ik hem er daarna lekker uit 'gecleaned' Wie heeft er nou in de passagierskant een slot nodig als je voor 20 euro een centrale vergrendeling setje met AB koopt?? Is als in de winter de boel vast vriest ook fijn, want dan krijg je nog je auto makkelijk open....

Terug
Naar boven