Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
het kan goed zijn dat de content van de website niet 100% is. dit is ook pas een begin. het is de bedoeling dat per model er door een paar mensen de gegevens up to date worden gemaakt. dus mocht je zaken hebben je kan het mailen naar content@kadett.nl
helaas door o.a ziekte uke heeft de club wat vertraging op gelopen. Neemt niet weg dat het nog steeds de bedoeling is om dit jaar een algemene kadett club op te zetten. En daar hebben we nog steeds mensen voor nodig. Dus wil je mij helpen mail me op info@kadett.nl of stuur een PM.
helaas door o.a ziekte uke heeft de club wat vertraging op gelopen. Neemt niet weg dat het nog steeds de bedoeling is om dit jaar een algemene kadett club op te zetten. En daar hebben we nog steeds mensen voor nodig. Dus wil je mij helpen mail me op info@kadett.nl of stuur een PM.