Kachelmotor/ventilatie Senator A1

Stender

Woont hier bijna
Bij mijn nieuwe Senator A1 (met facelift interieur) werkt de kachelmotor niet. Aangezien ik niet heel bekend ben met het ventilatiesysteem vraag ik jullie hulp.

De kachelmotor zelf doet het wel als ik er direct 12 volt opzet. De weerstand, die er tegenaan zit geschroefd en met al die wikkels heb ik schoongemaakt en doorgemeten en functioneert ook. De motor krijgt geen stroom vanuit de bekabeling. Zekering is wel goed.

Waar kan het probleem liggen? Er zit wel airco in maar ik weet niet in hoeverre dit invloed heeft op de kachelmotor.

De draaischakelaar? Even meten of die wat doorgeeft bedoel je. Ik hoor de airco wel dingen doen als ik er aan draai.

@GSE wrote:

meten is weten :)

Bedankt voor de link. Als ik het zo lees dan kan de airco dus roet in het eten gooien vanwege een slecht functionerende relais of schakelaar.

Waar zitten deze relais? Zijn het er toevallig 2 tegen het schutbord aan met 1 zekering ertussen?

Vanmiddag was ik bezig om het dashboard uit elkaar te halen en tijdens mijn weg heb ik alle electronica die ik tegenkwam gecontroleerd en eventueel aangedrukt. Kennelijk zat er iets los want de ventilator werkt weer!

Nu nog een keer een expert opzoeken om de airco te laten fiksen.

Terug
Naar boven