Kaartupdate

Opel kaart update werkt niet bij mijn grossland, de Opel garage is er al een half jaar mee bezig zeggen ze, maar komt goed.

Al heb ik mijn twijfels.

[quote quote=18426328]Opel kaart update werkt niet bij mijn grossland, de Opel garage is er al een half jaar mee bezig zeggen ze, maar komt goed. Al heb ik mijn twijfels.[/quote]

slechte opel dealer dan, heb al veel crosslands en grandlands geupdate, zowel firmware als kaarten

Hallo Avatar,

Ik volg je antwoorden altijd met belangstelling en leer daar veel van, dank daarvoor!

Maar ik heb nu zelf een vraag. Op mijn Crossland X uit 2019 heb ik ook recht op gratis navigatie updates, die ik dan tijdens een beurt laat uitvoeren. Vorig jaar was daar een Firmware update bij nodig, maar die was volgens mijn dealer niet gratis. Na eindeloze discussies hoefde ik uiteindelijk niet te betalen en dat werd door hun als een gunst door ze gezien.

Vraag:

Moet ik dit maar beschouwen als slechte service van mijn Opel Dealer en zal ik dit zelf via mijn Opel account moeten oplossen of hoort dit gewoon altijd onderdeel te zijn van de uit te voeren gratis updates?

UPDATE:

Na verder overleg met de Dealer is het nu alsnog naar tevredenheid opgelost! (dus gratis)

Een mailtje naar naar Opeldealer Liewes in Roden en je krijgt een downloadlink per email voor de nieuwste updates voor navi en firmware.

Kost je alleen een uurtje om alles te installeren.

Das alles.

Voor mijn Crossland van 05-2018 nu al 2e de updates geinstalleerd.

TOP SERVICE . :toppie:

Dank voor jullie reacties. Mocht ik nog hulp nodig hebben dan laat ik het zeker weer weten.

Terug
Naar boven