K kadettje-89 Komt hier geregeld 9 okt 2010 #10 gefeliciteerd met je mooie leeftijd en nog vele gezonde jaren.
C corsaracer Hoort bij de inboedel 9 okt 2010 #15 gefeliciteerd ouwe maak er een mooie dag van want het weer heb je al mee:thumbup:thumbup
T testdrive Komt hier geregeld 9 okt 2010 #17 das toevallig ik ook. alleen even een lager getal 21 gefeliciteerd
D de wit Komt hier geregeld 9 okt 2010 #18 alsnog van harte.... leeftijd is maar een nummer, je ben zo jong als je jezelf voelt...:angel
J jermir Komt hier geregeld 9 okt 2010 #20 gefeliciteerd van hier.:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup