Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
volgens mij is dat bij een verlaging vanaf -50 wel nodig, maar dat weet ik niet zeker. dit is wat ik ooit een keer gehoord heb.
ik ben ook nog geen kortere dempers tegen gekomen voor een rekord e. mischien passen kortere dempers van een ander model ook wel. mischien dat iemand anders hier het antwoord op heeft. ik ben daar zelf ook wel benieuwd naar.