D DJAGGEL Komt weleens kijken 25 jan 2011 #21 Kan dat ook bij mijn uitvoering dan? Hoor namelijk ook dat dat niet mogelijk zou zijn. x1.6xel uit 1999 Gr. Ralph
Kan dat ook bij mijn uitvoering dan? Hoor namelijk ook dat dat niet mogelijk zou zijn. x1.6xel uit 1999 Gr. Ralph
D DJAGGEL Komt weleens kijken 27 jan 2011 #22 Heb vandaag reactie gehad van de VOD en die zei me dat dat bij mijn mototrtype niet mogelijk zou zijn. Dit omdat ze de EGR storing niet uit kunnen programmeren, dus helaas.... Gr. Ralph
Heb vandaag reactie gehad van de VOD en die zei me dat dat bij mijn mototrtype niet mogelijk zou zijn. Dit omdat ze de EGR storing niet uit kunnen programmeren, dus helaas.... Gr. Ralph
D DJAGGEL Komt weleens kijken 27 jan 2011 #23 Heb vandaag reactie gehad van de VOD en die zei me dat dat bij mijn mototrtype niet mogelijk zou zijn. Dit omdat ze de EGR storing niet uit kunnen programmeren, dus helaas.... Gr. Ralph
Heb vandaag reactie gehad van de VOD en die zei me dat dat bij mijn mototrtype niet mogelijk zou zijn. Dit omdat ze de EGR storing niet uit kunnen programmeren, dus helaas.... Gr. Ralph