Inhouden Opel Corsa boven 120 km/h

Als ik boven de 120 km/h rijd, dan begint mijn auto in te houden, en gaat mijn MM lamp branden, als ik hierna het gas loslaat en opnieuw intrap, dan is dit weg, soms komt dit ff later weer opnieuw. Ik heb al ontsteking nagekeken, EGR dichtgebouwt, en de motor, gasklep en karterventilatie gereinigd. Dit werkt verder allemaal. Onder deze snelheid is er niets aan de hand.

Dit betreft de X12XE 1.2 16V,

Heeft hier iemand nog tips over?

Guido

Daar heb ik nog niet naar gekeken, is er een manier om deze te testen? Want ik koop liever nog geen nieuwe als ik nog niet weet of deze defect is

stekker loskoppelen: merk je haast geen verschil tijdens het rijden, weet je zeker dat het de LMM is.

Of testen met een donor (een goed werkende)

Nou zag ik dat je in het bezit bent van n opcom, en ik toevallig in apeldoorn ben dit weekend, is het misschien mogelijk om er ff naar te kijken?

Guido

Nou zag ik dat je in het bezit bent van n opcom, en ik toevallig in de buurt ben van apeldoorn dit weekend, is het misschien mogelijk om er ff naar te kijken?

Guido

Of het is de brandstof injectortje. Hier ook gehad., Door dat die dan opeens te weinig brandstof krijgt. Begint die in te houden en kan je hem plat intrappen. Maar gaat die niet harder. Zodra je naar de 100 gaat over lager niks aan de hand.

K heb van t weekend met corsa14slow de auto uitgelezen, hierin kwam idd de llm baar voren, deze heb k nu besteld hopelijk krijg k m deze week nog ^^

Guido

Terug
Naar boven