Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
iemand ook ervaring met GM Weber 1200 carburateur?
dat is goed dat je het zegt, mijn Kadett heeft maar 1 brandstofleiding, het lijkt alsof beide aansluitingen op dezelfde kamer uitkomen, die van mij komt ook van een D Kadett af, een aansluiting hebben ze afgedopt.
Misschien dat er een drukregelaar achter heeft gehangen of waardoor de brandstofpomp altijd zijn druk kwijt kan of zo
ik kon het sleuteltje voor de spruitstukbouten niet vinden, heb inmiddels een ander setje doppen en had eigenlijk vandaag de carburateur er op willen zetten maar toch maar naar Bockhorn geweest, ik was de enige met een Kadett D daar, maar was ook voor auto's tot en met 1980. Heb daar ook nog even in een Duitse vraagbaak gekeken van een Kadett E maar deze carburateur werd daar niet in beschreven
hij zit er inmiddels op en rijd super, hiermee is de Pierburg Solex een spartaans ding, zowel koud als warm loopt hij mooi rond, ben benieuwd naar het verbruik, had de 1200SC ook 60 pk?