F Fearless Forumbewoner 24 jan 2011 #21 Die vectra c's hebben ook altijd rechts achter een slechte schokdemper... Echt hele slappe hap krijg je dan, vervangen voor Monroe of iig iets anders dan is die al een stuk stugger vanachter.
Die vectra c's hebben ook altijd rechts achter een slechte schokdemper... Echt hele slappe hap krijg je dan, vervangen voor Monroe of iig iets anders dan is die al een stuk stugger vanachter.
G GTS Power Hoort bij de inboedel 24 jan 2011 #22 [rquote=1850352&tid=141018&author=Vbootje]Dank jullie wel voor de reakties. Ik ga eerst maar een klein stukje rijden met de kinders achterin en de caravan erachter. Kijken of het allemaal "normaal" blijft rijden.[/rquote] Wel oppassen voor die nette wielen van je
[rquote=1850352&tid=141018&author=Vbootje]Dank jullie wel voor de reakties. Ik ga eerst maar een klein stukje rijden met de kinders achterin en de caravan erachter. Kijken of het allemaal "normaal" blijft rijden.[/rquote] Wel oppassen voor die nette wielen van je
G GTS Power Hoort bij de inboedel 24 jan 2011 #23 [rquote=1850352&tid=141018&author=Vbootje]Dank jullie wel voor de reakties. Ik ga eerst maar een klein stukje rijden met de kinders achterin en de caravan erachter. Kijken of het allemaal "normaal" blijft rijden.[/rquote] Wel oppassen voor die nette wielen van je
[rquote=1850352&tid=141018&author=Vbootje]Dank jullie wel voor de reakties. Ik ga eerst maar een klein stukje rijden met de kinders achterin en de caravan erachter. Kijken of het allemaal "normaal" blijft rijden.[/rquote] Wel oppassen voor die nette wielen van je