Hoog oplopend toerental

utregone

Post weleens wat
Ff een technisch vraagje. Als mijn tigra goed warm is (bijvoorbeeld na een flink stuk snelweg) en ik sta stil voor het stoplicht, gaat mijn toerental omhoog en gaat mijn mm lampje branden.

Hij is al uitgelezen, lambdasensor is vervangen en de Egr schoongemaakt, maar helaas nog steeds hetzelfde probleem.

Weet iemand hier wat het zou kunnen zijn?

dat trekt jou motor ergens valse lucht weg.

ff je lucht inlaat slang nalopen, het hoeft maar een klein gaatje of scheurtje te zijn.

je kan remreineger gebruiken om het op te sporen

Gert

dat trekt jou motor ergens valse lucht weg.

ff je lucht inlaat slang nalopen, het hoeft maar een klein gaatje of scheurtje te zijn.

Gert

@gertjuh1968 wrote:dat trekt jou motor ergens valse lucht weg.

Gert

Ik neem aan motor laten draaien en remmenreiniger op elke slang spuiten? Zie je dan belletjes ofzo?

@gertjuh1968 wrote:dat trekt jou motor ergens valse lucht weg.

Gert

Ik neem aan motor laten draaien en remmenreiniger op elke slang spuiten? Zie je dan belletjes ofzo?

@utregone wrote:@DeMeistah wrote:ik zou zeggen maak je stappenmotor eens schoon en je gasklep

Waar zitten die precies?

staan ontzettend veel topics en tutorials van op het forum, even de zoekfunctie gebruiken is het makkelijkste :thumbup

@utregone wrote:@DeMeistah wrote:ik zou zeggen maak je stappenmotor eens schoon en je gasklep

Waar zitten die precies?

staan ontzettend veel topics en tutorials van op het forum, even de zoekfunctie gebruiken is het makkelijkste :thumbup

Terug
Naar boven