T twins Lid 26 mei 2010 #1 heb een ope lastra uit 1999 en wi lde achterlogo verwijderd is het gwn geplakt ofwat hoe kan ik dat beste doen
heb een ope lastra uit 1999 en wi lde achterlogo verwijderd is het gwn geplakt ofwat hoe kan ik dat beste doen
F FKsport Komt hier geregeld 26 mei 2010 #2 zit geplakt. Fòhn pakken en rustig verwarmen, dan komt het zo los Bij het opel logo komen dan wel 2 gaten tevoorschijn.. Maar ik heb daar zelf een holden logo overgezet... bij de overige emblemen geen gaten
zit geplakt. Fòhn pakken en rustig verwarmen, dan komt het zo los Bij het opel logo komen dan wel 2 gaten tevoorschijn.. Maar ik heb daar zelf een holden logo overgezet... bij de overige emblemen geen gaten
T twins Lid 26 mei 2010 #3 dus als ik het weghaalt dan blijven er twee gaten achter op de achterklep ??
D Dano1.6_8V Post best veel 27 mei 2010 #4 Juist! Alleen de letters en cijfers zijn geplakt. Het logo zit met 2 "pinnetjes" extra vast! En die pinnetjes laten 2 gaatjes achter.
Juist! Alleen de letters en cijfers zijn geplakt. Het logo zit met 2 "pinnetjes" extra vast! En die pinnetjes laten 2 gaatjes achter.
O OPCdriver Loopt hier de deur plat 28 mei 2010 #5 red-bull@ ; waarom logo verwijderen?? Hij wil 'm denk ik "cleanen" .(glad en logoloos maken)