Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb het met een collega van me een paar maanden geleden bij een Z28LEL gedaan, en daar trokken we de slang van de orginele DV af, en dopte die af.:angel
Je kunt inderdaad de veer uit je recirculatieklep (dumpvalve in de turbo) halen en de ruimte die hij dan vrij heeft opvullen met een busje (ik weet de lengte ervan niet meer) zodat hij volledig afsluit dan kun je de gehele vacuumleiding verwijderen om het onder de kap een beetje netter te maken.
Trouwens zijn er ook bedrijven/tuners die zeggen dat je de recirculatieklep en de blow-off valve het best in combinatie kunt gebruiken , je hebt dan wel minder afblaasgesis maar men zegt dat je minder kans hebt op luchtmengselstoring .
Ik heb de dumpvalve afgesloten door in plaats van het originele zwarte plaatje met vacuum aansluiting, een nieuw plaatje te maken van rvs. Op de plaats waar dan de vacuum aansluiting zit, een moertje van M6 erop gelast. Door een boutje van M6 met een borgmoer hier in te draaien is de dumpvalve afgesloten.
Ik heb poging gedaan om er een paar fotos van te maken maar het zit beetje op een moeilijke plaats.