B brobbel1 Loopt hier de deur plat 11 jun 2010 #1 help help. ik heb een probleempje met de b manta. als hij net gestart is en koud is wil hij niet in de versnelling. na een paar minuten lopen wel weer en is er totaal niets meer aan de hand. wat kan het wezen????
help help. ik heb een probleempje met de b manta. als hij net gestart is en koud is wil hij niet in de versnelling. na een paar minuten lopen wel weer en is er totaal niets meer aan de hand. wat kan het wezen????
V voederbiet Loopt hier de deur plat 12 jun 2010 #3 te dikke versnellingsbak olie? of minder wordende synchromesh ringen.
F Freestyler Loopt hier de deur plat 12 jun 2010 #4 Als het langzaamaan steeds erger geworden is, slijtage in de bak Is het van het ene moment op het andere, vastplakkende koppeling (en nee, niet met wd40 gaan smeren )
Als het langzaamaan steeds erger geworden is, slijtage in de bak Is het van het ene moment op het andere, vastplakkende koppeling (en nee, niet met wd40 gaan smeren )
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 12 jun 2010 #5 heb je metteen een goeie reden om er 5 bak achter te gooien maar kan idd ook wel plakkende koppeling zijn geweest
heb je metteen een goeie reden om er 5 bak achter te gooien maar kan idd ook wel plakkende koppeling zijn geweest
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 13 jun 2010 #7 als hij een dag in de zon heeft gestaan. is er geen probleem. dus ik denk dan te dikke olie.
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 14 jun 2010 #8 dan zou ik de olie eens verversen kan ook verkeerde olie inzitten :hmmz
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 14 jun 2010 #9 Beetje ATF bij in de bak gooien doe ik ook altijd, 750cc 80w90 en de rest ATF