HELP, dansende turbodruk en nog steeds knallen

op grafiek die ik heb 384 maar zat ook een run tussen met 399pk, misschien de verkeerde grafiek uitgeprint.. wat maakt t uit, heb vandaag een motor zoek gereden waarbij ik gas los moest en moest afremmen :jerry

400-pk net geen 400, je kan ook niet alles hebbe he.

Groetjes Ram

Oh nice man toch in ieder geval in de buurt van je streefdoel :thumb Nou nog het laatste restje er uit masseren voor een solide 400pk en verder sparen.

Als ik geen gas los liet had ik em van zn motor gereden.. Tog knap met 3 man in de auto en een wooferkist van denk 60 kilo plus nog een halve tank benzine.. Iets van 1700 kilo ofzo :jerry

@GSI Racer wrote:@16VCalibra wrote:op grafiek die ik heb 384 maar zat ook een run tussen met 399pk, misschien de verkeerde grafiek uitgeprint.. wat maakt t uit, heb vandaag een motor zoek gereden waarbij ik gas los moest en moest afremmen :jerry

Groetjes Ram

wat vervelend zeg :jerry

@16VCalibra wrote:op grafiek die ik heb 384 maar zat ook een run tussen met 399pk, misschien de verkeerde grafiek uitgeprint.. wat maakt t uit, heb vandaag een motor zoek gereden waarbij ik gas los moest en moest afremmen :jerry

Groetjes Ram

Als ik geen gas los liet had ik em van zn motor gereden.. Tog knap met 3 man in de auto en een wooferkist van denk 60 kilo plus nog een halve tank benzine.. Iets van 1700 kilo ofzo :jerry

@GSI Racer wrote:@16VCalibra wrote:op grafiek die ik heb 384 maar zat ook een run tussen met 399pk, misschien de verkeerde grafiek uitgeprint.. wat maakt t uit, heb vandaag een motor zoek gereden waarbij ik gas los moest en moest afremmen :jerry

Groetjes Ram

Terug
Naar boven