R royke2000 Post best veel 17 mrt 2010 #21 ik heb toevallig gemeten de assen van kadet en astra en vectra en calibra zijn allen gelijk ik heb zelf eentje van de i500 vectra b eropzitten die zijn ook hetzelfde
ik heb toevallig gemeten de assen van kadet en astra en vectra en calibra zijn allen gelijk ik heb zelf eentje van de i500 vectra b eropzitten die zijn ook hetzelfde
L lambo452 Komt hier geregeld 17 mrt 2010 #22 heey royke toch ook maar op het forum?? hij komt er goed uit te zien hoor.. als ik m zo zie heb k toch wel spijt dat ik hem weg hebe gedaan.. maargoed hij is in goede handen terecht gekomen.. succes ermee nog..
heey royke toch ook maar op het forum?? hij komt er goed uit te zien hoor.. als ik m zo zie heb k toch wel spijt dat ik hem weg hebe gedaan.. maargoed hij is in goede handen terecht gekomen.. succes ermee nog..
J jblfreak Hoort bij de inboedel 18 mrt 2010 #24 dat geloof k best mijn champion loopt ook aardig en dat met een 2.5 zou een 3.0 in gaan maar misschien ook wel een 3.2 met aanpassingen
dat geloof k best mijn champion loopt ook aardig en dat met een 2.5 zou een 3.0 in gaan maar misschien ook wel een 3.2 met aanpassingen
N nl-tuning Loopt hier de deur plat 18 mrt 2010 #25 en hij is ook al effe omgebouwd na 5gaats:thumbup:thumbup
R royke2000 Post best veel 18 mrt 2010 #26 ben achter ronde rantjes aan het proberente maken is wel beter dan de rechte randjes
R royke2000 Post best veel 19 mrt 2010 #27 snel wat foto's maken van mijn andere dikke kadet cabrio:hmmz