GTS Vectra Revisie M32 Versnellingsbak

GTS Vectra

Woont hier bijna
Hoi,

Ik heb nu V6 remmen gekocht maar twijfel of ik de remklauwen zal spuiten of laten poedercoaten.

Heeft iemand hier ervaring met poedercoaten van remklauwen?

Gr Jurgen,

Het kan wel, maar maak dan er dan wel een plaatje hout in waar de rubbers in komen.

Want daar wil je geen straalgrid/coating.

goedkope oplossing is spuiten,

maar wil je echt een mooie duurzame oplossing dan is poedercoaten altijd beter vind ik

Ik heb ze een tijdje geleden met hamerite gespoten en ik moet zeggen dat het niet tegen valt ! Blijft gewoon goed zitten !

Bedankt voor de reacties mannen.

Of het spuiten of poedercoaten wordt, legt aan het prijskaartje van het poedercoaten!

Gr Jurgen,

Ik heb ze met verf en kwast van hammerite geschilderd, gaat perfect en hoef er niets af te halen... Blijft ook nog erfect zitten, hoef je niet te primeren, alleen goed schoonmaken ontvetten en dan aflakken. Zit er goed en degelijk op.. Maar ieder natuurlijk zijn keuze ;)

Bij de poedercoater moet je gewoon wachten tot ie een grote klus heeft in de gewenste kleur.....

Dat scheelt enorm veel geld soms.

Ik zelf doe gewoon elcheapo met een goedkope spuitbus...meestal zwart of zilver. Niks geen grondlak of iets. Gewoon ontvetten meer niet.

Rood wordt gedaan met een potje hammerite.

Als ik ga spuiten doe ik het met hitte bestendige verf.

En dan met hitte bestendige blanke lak, gaan ze mooi glimmen. ;)

Maar als het klaar is zal ik wel wat :kewlpics plaatsen.

Gr Jurgen,

Ik kots zelf altijd heel simpel ook de schijf vol, die verf rem je er toch zo af.

Dan is het randje van de schijf en naaf ook netjes in kleur.

En het blijft verrekte goed zitten. En als het een keer niet meer mooi is.....kots je hem toch zo weer vol :thumb

Hoi ik heb gister de winterbanden er ondergezet, en hier de foto's

2012-11-05165654.jpg

2012-11-05165710.jpg

Ja de 19 inch is mooier maar het is beter dan staal. ;)

Gr Jurgen,

prima toch om zo de winter in te gaan.

Ziet er toch nog altijd strak uit die GTS-velgen.

Ik heb de remklauwen toch maar rood gespoten, dit gaf niet zoveel gedoe :???:

Ik hoop dat jullie het resultaat mooi vinden.

IMG-20121115-WA0000.jpg

IMG-20121115-WA0001.jpg

Ik heb de remschijven ook besteld 314 mm voor en 292 mm achter van het merk zimmermann. :wub

Gr Jurgen

Heb je nou echt alles rood gespoten? Geleidingspennen, schroefdraad, moeren, veren... Alles? :-o

Vergeet dan straks ook je schijven niet te spuiten.....

Terug
Naar boven