A ansje89 Lid 7 aug 2011 #1 Ik heb 13 inch gt velgen op mijn a corsa liggen en ik zoek nog 4 gt kapjes passen 14 inch gt velgen kapjes ook op 13 inch gt velgen ? alvast bedankt
Ik heb 13 inch gt velgen op mijn a corsa liggen en ik zoek nog 4 gt kapjes passen 14 inch gt velgen kapjes ook op 13 inch gt velgen ? alvast bedankt
O Opeloco Post best veel 7 aug 2011 #3 Ik heb vrijdag een setje 13" gt velgjes overgenomen met centerkapjes en deze passen perfect op die van 14" en omgekeerd... Enkel letten op de hoogte van de kapjes, daarmee bedoel ik de hoogte van de opstaande plastiek aan de achterkant dewelke op je wielbouten klikt.
Ik heb vrijdag een setje 13" gt velgjes overgenomen met centerkapjes en deze passen perfect op die van 14" en omgekeerd... Enkel letten op de hoogte van de kapjes, daarmee bedoel ik de hoogte van de opstaande plastiek aan de achterkant dewelke op je wielbouten klikt.
O Opeloco Post best veel 7 aug 2011 #5 Ik heb vrijdag een setje 13" gt velgjes overgenomen met centerkapjes en deze passen perfect op die van 14" en omgekeerd... Enkel letten op de hoogte van de kapjes, daarmee bedoel ik de hoogte van de opstaande plastiek aan de achterkant dewelke op je wielbouten klikt.
Ik heb vrijdag een setje 13" gt velgjes overgenomen met centerkapjes en deze passen perfect op die van 14" en omgekeerd... Enkel letten op de hoogte van de kapjes, daarmee bedoel ik de hoogte van de opstaande plastiek aan de achterkant dewelke op je wielbouten klikt.
O Opeloco Post best veel 7 aug 2011 #6 Hier zie je de maat en hetgeen ik bedoel: Dit is volgens mij ook de meest voorkomende afmeting. De andere zijn minstens 1cm hoger...
Hier zie je de maat en hetgeen ik bedoel: Dit is volgens mij ook de meest voorkomende afmeting. De andere zijn minstens 1cm hoger...
O Opeloco Post best veel 7 aug 2011 #7 Hier zie je de maat en hetgeen ik bedoel: Dit is volgens mij ook de meest voorkomende afmeting. De andere zijn minstens 1cm hoger...
Hier zie je de maat en hetgeen ik bedoel: Dit is volgens mij ook de meest voorkomende afmeting. De andere zijn minstens 1cm hoger...
C crossagek Loopt hier de deur plat 7 aug 2011 #8 heb je de kapjes al ?? anders heb ik ze wel liggen zonder velgen :angel weet dus alleen niet of ze van 13 of 14" af komen
heb je de kapjes al ?? anders heb ik ze wel liggen zonder velgen :angel weet dus alleen niet of ze van 13 of 14" af komen
C crossagek Loopt hier de deur plat 7 aug 2011 #9 heb je de kapjes al ?? anders heb ik ze wel liggen zonder velgen :angel weet dus alleen niet of ze van 13 of 14" af komen
heb je de kapjes al ?? anders heb ik ze wel liggen zonder velgen :angel weet dus alleen niet of ze van 13 of 14" af komen
A ansje89 Lid 8 aug 2011 #10 Hey crossagek. Ik heb nog geen kapjes. En opeloco. Is dat de afmeting die ze moeten hebben ?
C crossagek Loopt hier de deur plat 10 aug 2011 #11 ik zal morgen wel even een foto maken van de kapjes en ze opmeten
A ansje89 Lid 8 aug 2011 #12 Hey crossagek. Ik heb nog geen kapjes. En opeloco. Is dat de afmeting die ze moeten hebben ?
C crossagek Loopt hier de deur plat 10 aug 2011 #13 ik zal morgen wel even een foto maken van de kapjes en ze opmeten