@Aapje wrote:@dennisnmgn88 wrote:De auto zelf is mij niet bekend, wel gezien op MP inderdaad.
Wat wel mijn aandacht trekt is de garage waar de auto staat. Of liever gezegd de plaats.
Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten en wil niemand vals beschuldigen, maar mij is
altijd verteld koop geen auto in Apeldoorn. Blijkt dat ze in Apeldoorn veel kilometer standen terug draaien
om de auto zo aantrekkelijk te maken voor verkoop.
zie:
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=49323" onclick="window.open(this.href);return false;
Er zijn dus meerdere mensen die die gedachte/ervaring (gelukkig zelf geen ervaring mee) met me delen.
Wat mij opvalt aan advertentie's uit Apeldoorn is dat de kilometer stand net onder de 200.000 staat (vaak 195/198.....).
Bij deze Astra zie ik staan 243....., wat natuurlijk beter verkoopt als een auto met een stand van boven de 2 en halve ton.
Maar ook ik kan er naast zitten, en wellicht is er bij deze auto totaal geen sprake van fraude. Maar mocht je gaan kijken, hou je ogen goed open en stel duidelijk gerichte vragen aan de verkoper. Zeker wat betreft het onderhoud/geschiedenis van de auto.
Vind 't wel lollig dat je dan gelijk heel Apeldoorn verwijt.... Overal zitten er rotte peren, neem bijv. Jet Cars in Rotterdam...
@ Topic Starter: Krijg je geen gezeik met die koplampen/andere grill/verlaging e.t.c. als je dat ding in belgie op kenteken wil zetten?
Dan mag je mij eens haarfijn uitleggen waar ik heel Apeldoorn verdenk van dit soort praktijken? Volgens mij spreek ik duidelijk met "Blijkt dat ze in Apeldoorn
veel (dat is dus zeker niet iedereen)kilometer standen terug draaien
om de auto zo aantrekkelijk te maken voor verkoop." wat ik vervolg door: "Maar ook ik kan er naast zitten, en wellicht is er bij deze auto totaal geen sprake van fraude.".
Ik geef gewoon een advies, niks meer. Het is algemeen bekend dat er in Apeldoorn genoeg gerotzooi is met kilometer standen. Of dit nou door iedereen gebeurd of niet, ik deel het graag met mensen die overwegen daar een auto te kopen. Jammer dat er gelijk verwijten worden gedaan dat ik heel Apeldoorn hiervan zou beschuldigen. De enige die in dit topic nu verwijt, ben je zelf volgens mij....