R rene1 Komt weleens kijken 2 apr 2011 #1 Hallo, Ik ben op zoek naar 2 ronde grijze kunstof knoppen die op de gordels zitten!Deze hebben een doorsnede van ongeveer 15 MM. Je kunt ze vastklikken!!! Wie kan mij hieraan helpen? MvG. rene1
Hallo, Ik ben op zoek naar 2 ronde grijze kunstof knoppen die op de gordels zitten!Deze hebben een doorsnede van ongeveer 15 MM. Je kunt ze vastklikken!!! Wie kan mij hieraan helpen? MvG. rene1
D Driekus Post best veel 2 apr 2011 #6 Deze kun je bij de Opel dealer gewoon krijgen (althans bij ons wel). Opel is 1 van de weinige merken die deze knopjes los leveren.
Deze kun je bij de Opel dealer gewoon krijgen (althans bij ons wel). Opel is 1 van de weinige merken die deze knopjes los leveren.
D Driekus Post best veel 2 apr 2011 #7 Deze kun je bij de Opel dealer gewoon krijgen (althans bij ons wel). Opel is 1 van de weinige merken die deze knopjes los leveren.
Deze kun je bij de Opel dealer gewoon krijgen (althans bij ons wel). Opel is 1 van de weinige merken die deze knopjes los leveren.