M manta dre Komt weleens kijken 27 jul 2010 #1 ik weet dat het hier niet thuis hoort maar hier kijken de meeste manta rijders maar gezocht manta A voorpijp 1.6 S dus een smalle ik moet v/d week naar de apk dus als iemand er van af wil stuur u2 of mail groeten andré
ik weet dat het hier niet thuis hoort maar hier kijken de meeste manta rijders maar gezocht manta A voorpijp 1.6 S dus een smalle ik moet v/d week naar de apk dus als iemand er van af wil stuur u2 of mail groeten andré
M manta73 Post best veel 27 jul 2010 #2 Is volgens mij gewoon nieuw te bestellen Dre onderdelendirect.nl "OnderdelenDirect.nl - Waar snelheid, techniek en kennis samenkomen voor uw rit!" www.onderdelendirect.nl
Is volgens mij gewoon nieuw te bestellen Dre onderdelendirect.nl "OnderdelenDirect.nl - Waar snelheid, techniek en kennis samenkomen voor uw rit!" www.onderdelendirect.nl
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 27 jul 2010 #3 en anders heb ik d,r nog wel eentje :thumbup:thumbup
M manta dre Komt weleens kijken 27 jul 2010 #4 origineel gepost door manta73 Is volgens mij gewoon nieuw te bestellen Dre http://www.onderdelendirect.nl/opel/manta-a-58_-59_/01271/uitlaten/620440/620440 daar is alleen de achterdemper en middendemper te koop geen voorpijp
origineel gepost door manta73 Is volgens mij gewoon nieuw te bestellen Dre http://www.onderdelendirect.nl/opel/manta-a-58_-59_/01271/uitlaten/620440/620440 daar is alleen de achterdemper en middendemper te koop geen voorpijp
M manta73 Post best veel 28 jul 2010 #5 Je hebt gelijk,ook bij andere internet uitlaatboeren hebben geen voorpijp. Maar gelukkig kan Popke je de helpende hand bieden. Succes
Je hebt gelijk,ook bij andere internet uitlaatboeren hebben geen voorpijp. Maar gelukkig kan Popke je de helpende hand bieden. Succes
M manta dre Komt weleens kijken 29 jul 2010 #7 ben voorzien van een nieuwe voorpijp bedankt frederick:thumbup
F fredericki200 Komt hier geregeld 29 jul 2010 #8 graag gedaan hoor, zo ligt er her en der gelukig nog wel wat.
J jethro Hoort bij de inboedel 30 jul 2010 #9 Gewoon JETEX afgassystem monteren. Nice sound and MORE power.
M manta dre Komt weleens kijken 30 jul 2010 #10 ja dat is ook interessant ik heb gekeken bij stroevemotorsport compleet systeem 239 euro is niet verkeert:thumbup
ja dat is ook interessant ik heb gekeken bij stroevemotorsport compleet systeem 239 euro is niet verkeert:thumbup