Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@McKaamos wrote:@*Jurgen* wrote:Gewoon een setje GSI bumpers opzoeken. After market bumpers zijn op een corsa b over het algemeen geen porum :thumb
Dat is natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak
Jij vindt het geen porum, hij misschien wel
Persoonlijk zou ik ook eens kijken of er ergens bij de forum sponsors leuke aanbiedingen zijn. Heb je nieuwe spullen enzo.
Klopt ook helemaal hoor Van die grote monster bumpers of weet ik veel vindt ik idd helemaal niks, maar als de topicstarter van die uitbundige tuning houdt, zal ik m ook niet tegen houden :thumb