gebonk vanaf de achterkant astra g bj99

hoi mede opel rijders ik heb iets waar ik niet echt achter kan komen

als ik over een gewone klinkerweg rijd word ik helemaal gek van het gebonk achter

rijd ik over asvalt dan is het een stuk minder maar het blijft wel

kan helemaal niks vinden

iemand misschien een idee wat het kan zijn

mijn dank is groot als je met een oplossing komt





groeten





polarstorm
 
@TheGeneral wrote:Allereerst welkom hier!



Ik heb ook gekraak gehad bij mijn astra. Het probleem was dat rubbers waar de veren van de achteras in liggen helemaal verteerd waren deze op gehaald bij de opel dealert en vervangen en gekraak was meteen over is niet veel werk

ik ga dat gelijk even nakijken misschien is dat het probleem wel

als ik meer weet laat ik het even weten



thnx

polarstorm
 
@TheGeneral wrote:Allereerst welkom hier!



Ik heb ook gekraak gehad bij mijn astra. Het probleem was dat rubbers waar de veren van de achteras in liggen helemaal verteerd waren deze op gehaald bij de opel dealert en vervangen en gekraak was meteen over is niet veel werk

ik ga dat gelijk even nakijken misschien is dat het probleem wel

als ik meer weet laat ik het even weten



thnx

polarstorm
 
Allereerst welkom hier!



Ik heb ook gekraak gehad bij mijn astra. Het probleem was dat rubbers waar de veren van de achteras in liggen helemaal verteerd waren deze op gehaald bij de opel dealert en vervangen en gekraak was meteen over is niet veel werk
 
Allereerst welkom hier!



Ik heb ook gekraak gehad bij mijn astra. Het probleem was dat rubbers waar de veren van de achteras in liggen helemaal verteerd waren deze op gehaald bij de opel dealert en vervangen en gekraak was meteen over is niet veel werk
 
weet het denk ik al

het gebonk komt van een achterwiellager

had mijn auto omhoog gekrikt en kon mijn wiel iets heen en weer halen en dat maakte ook al zo'n bonk geluid

dus even een andere lager erin zetten en dan maar weer kijken



groeten

polarstorm
 
weet het denk ik al

het gebonk komt van een achterwiellager

had mijn auto omhoog gekrikt en kon mijn wiel iets heen en weer halen en dat maakte ook al zo'n bonk geluid

dus even een andere lager erin zetten en dan maar weer kijken



groeten

polarstorm
 
Terug
Naar boven