D danny1983 Lid 25 okt 2015 #1 wie o wie kan mij helpen aan een elektronisch gaspendaal(sensor) voor mijn vectra uit 2001. Hij wisseld continu van toeren dus verwacht pendaal.
wie o wie kan mij helpen aan een elektronisch gaspendaal(sensor) voor mijn vectra uit 2001. Hij wisseld continu van toeren dus verwacht pendaal.
B bart-gsi Forumbewoner 25 okt 2015 #2 Eerst uitlezen voor je met een vermoeden wat gaat vervangen.. Kan ook je gasklep positie sensor zijn namelijk..
Eerst uitlezen voor je met een vermoeden wat gaat vervangen.. Kan ook je gasklep positie sensor zijn namelijk..
wim-v6 Forumbewoner 25 okt 2015 #3 Meestal gasklep zelf. verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
D danny1983 Lid 25 okt 2015 #4 gasklep al vervangen. computer geeft nu fout tussen pendaal en computer. alleen kan ik nergens dit onderdeel vinden.
gasklep al vervangen. computer geeft nu fout tussen pendaal en computer. alleen kan ik nergens dit onderdeel vinden.
K KRSA2000 Loopt hier de deur plat 25 okt 2015 #5 Misschien vind je hem als je op pedaal zoekt... Sent from my SM-P900 using Tapatalk
B bart-gsi Forumbewoner 25 okt 2015 #6 https://www.rexbo.nl/auto-onderdele...-95&g=sensor-gaspedaalpositie&s=hella" onclick="window.open(this.href);return false; Prijzig deeltje
https://www.rexbo.nl/auto-onderdele...-95&g=sensor-gaspedaalpositie&s=hella" onclick="window.open(this.href);return false; Prijzig deeltje
wim-v6 Forumbewoner 25 okt 2015 #7 M&M dronten even controleren verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
S sw_reijnders Forumbewoner 26 okt 2015 #8 heb je je stekkers al nagekeken. dat het niet gewoon oxidatie in je stekkers is. 't is maar een gedachtegang hoor stekkers ff volspuiten met contactspray of wd40 wil weleens helpen
heb je je stekkers al nagekeken. dat het niet gewoon oxidatie in je stekkers is. 't is maar een gedachtegang hoor stekkers ff volspuiten met contactspray of wd40 wil weleens helpen
L liviu2004 Hoort bij de inboedel 26 okt 2015 #9 @danny1983 wrote:wie o wie kan mij helpen aan een elektronisch gaspendaal(sensor) voor mijn vectra uit 2001. Hij wisseld continu van toeren dus verwacht pendaal. 1.8 z18xe motor?
@danny1983 wrote:wie o wie kan mij helpen aan een elektronisch gaspendaal(sensor) voor mijn vectra uit 2001. Hij wisseld continu van toeren dus verwacht pendaal. 1.8 z18xe motor?
L liviu2004 Hoort bij de inboedel 26 okt 2015 #11 Dan 99.9% ecu fout. We kunnen altijd proberen een van mijn ecu. Maar geen idee waar woon je. Probeer ook om de gaspedal stekker schoon te maken.
Dan 99.9% ecu fout. We kunnen altijd proberen een van mijn ecu. Maar geen idee waar woon je. Probeer ook om de gaspedal stekker schoon te maken.