O Opelkees Hoort bij de inboedel 20 feb 2010 #1 heey, ik heb hier een Astra van een maatje van me staan een X1.6SZR die geeft een foutcode op stationairluchtregeling en draait 1500 touren stationair. ik heb de voetpakking en inlaatspruitstuk pakking al vervangen. vacuumslangetjes niks aan te zien. iemand idee?
heey, ik heb hier een Astra van een maatje van me staan een X1.6SZR die geeft een foutcode op stationairluchtregeling en draait 1500 touren stationair. ik heb de voetpakking en inlaatspruitstuk pakking al vervangen. vacuumslangetjes niks aan te zien. iemand idee?
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 20 feb 2010 #2 Welk foutcode nr geeft die aan.? Kan je daarop zoeken op google..
R Roderick Komt weleens kijken 20 feb 2010 #3 origineel gepost door Opelkees heey, ik heb hier een Astra van een maatje van me staan een X1.6SZR die geeft een foutcode op stationairluchtregeling en draait 1500 touren stationair. ik heb de voetpakking en inlaatspruitstuk pakking al vervangen. vacuumslangetjes niks aan te zien. iemand idee? Heey kees, moet jij niet aan het werk:jerry
origineel gepost door Opelkees heey, ik heb hier een Astra van een maatje van me staan een X1.6SZR die geeft een foutcode op stationairluchtregeling en draait 1500 touren stationair. ik heb de voetpakking en inlaatspruitstuk pakking al vervangen. vacuumslangetjes niks aan te zien. iemand idee? Heey kees, moet jij niet aan het werk:jerry
O Opelkees Hoort bij de inboedel 20 feb 2010 #4 haha Roderick ik ben net thuis:jerry foutcode zoeken kan ik inTIS ook wel maar daar word ik nie veel wijzer van
haha Roderick ik ben net thuis:jerry foutcode zoeken kan ik inTIS ook wel maar daar word ik nie veel wijzer van
R Roderick Komt weleens kijken 20 feb 2010 #5 origineel gepost door Opelkees haha Roderick ik ben net thuis:jerry foutcode zoeken kan ik inTIS ook wel maar daar word ik nie veel wijzer van wat is de foutcode? welk nummer, ik zal even kijken op internet voor je
origineel gepost door Opelkees haha Roderick ik ben net thuis:jerry foutcode zoeken kan ik inTIS ook wel maar daar word ik nie veel wijzer van wat is de foutcode? welk nummer, ik zal even kijken op internet voor je
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 20 feb 2010 #6 Ga hier is zoeken op die foutcode. Problemcar.nl, al bijna 20 jaar hét autotechnisch forum! Het grootste autotechnisch forum in NL. Voor professionals én particulieren. Al ruim 200 duizend vragen beantwoord. www.problemcar.nl
Ga hier is zoeken op die foutcode. Problemcar.nl, al bijna 20 jaar hét autotechnisch forum! Het grootste autotechnisch forum in NL. Voor professionals én particulieren. Al ruim 200 duizend vragen beantwoord. www.problemcar.nl
R Roderick Komt weleens kijken 20 feb 2010 #7 origineel gepost door Blue-Dragon Ga hier is zoeken op die foutcode. http://www.problemcar.nl/index.php moet Kees eerst die foutcode pasen
origineel gepost door Blue-Dragon Ga hier is zoeken op die foutcode. http://www.problemcar.nl/index.php moet Kees eerst die foutcode pasen
O Opelkees Hoort bij de inboedel 21 feb 2010 #8 die weet ik nie zo weer zal m morgen nog es uitlezen ik ga nog ff spitten :sleeping:thumbdown