origineel gepost door Harjan
Ik gebruik al jaren Zone Alarm, nooit problemen mee gehad! Echt een super programma, hij blokkeert heel veel dingen en zorgt ervoor dat je geen spy ware op je pc krijgt..
zonealarm heb ik al geprobeerd.
nadeel is dat de pc vreselijk traag opstart:thumbdown
ik was gewoon benieuwd wie welke firewall gebruikt,
en of ze er tevreden over waren.
precies dat er maar weinigen een firewall gebruiken:hmmz