robert_corsa
Hoort bij de inboedel
hallo,
waar zit de erg klep van een x12xe eigenlijk?
heb de grijze 5 deurs onder handen genomen. antans, ben ermee bezig.
heb nu het gasklep huis eraf etc.
bedoeling is de boel even lekker schoonmaken zodat het straks weer loopt als nieuw.
waar zit de erg klep van een x12xe eigenlijk?
heb de grijze 5 deurs onder handen genomen. antans, ben ermee bezig.
heb nu het gasklep huis eraf etc.
bedoeling is de boel even lekker schoonmaken zodat het straks weer loopt als nieuw.