R Robke1 Komt weleens kijken 10 nov 2010 #1 Hey, Zijn er mensen die hun lende steun hebben aangepast? Ik heb het idee dat hij nogal (te ver) naar voren staat :x Groet, Robke
Hey, Zijn er mensen die hun lende steun hebben aangepast? Ik heb het idee dat hij nogal (te ver) naar voren staat :x Groet, Robke
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 11 nov 2010 #2 als je de bovenste van de 2 draaiknoppen draait komt ie naar voren of gaat ie naar achteren als het goed is. Erwin
als je de bovenste van de 2 draaiknoppen draait komt ie naar voren of gaat ie naar achteren als het goed is. Erwin
K kimmiej666 Loopt hier de deur plat 11 nov 2010 #4 1 grote ronde voor leuning naar voor en achter en 1 kleintje erboven als het goed is.. Zie foto: Die kleine bovenste is voor de lende..
1 grote ronde voor leuning naar voor en achter en 1 kleintje erboven als het goed is.. Zie foto: Die kleine bovenste is voor de lende..
R Robke1 Komt weleens kijken 11 nov 2010 #5 (wat een rommeltje in de auto :x ) Maar die knop heb ik dus niet
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 11 nov 2010 #6 als je de bovenste van de 2 draaiknoppen draait komt ie naar voren of gaat ie naar achteren als het goed is. Erwin
als je de bovenste van de 2 draaiknoppen draait komt ie naar voren of gaat ie naar achteren als het goed is. Erwin
K kimmiej666 Loopt hier de deur plat 11 nov 2010 #7 hahah ja dat komt ervan als je bijna dagelijks aan het klussen bent aan 2 vectra's Maar als jij die knop niet hebt zou daar wel een pen open en bloot uit moeten steken.. Anders heb je sowieso geen leuning met lende..
hahah ja dat komt ervan als je bijna dagelijks aan het klussen bent aan 2 vectra's Maar als jij die knop niet hebt zou daar wel een pen open en bloot uit moeten steken.. Anders heb je sowieso geen leuning met lende..
K kimmiej666 Loopt hier de deur plat 11 nov 2010 #9 1 grote ronde voor leuning naar voor en achter en 1 kleintje erboven als het goed is.. Zie foto: Die kleine bovenste is voor de lende..
1 grote ronde voor leuning naar voor en achter en 1 kleintje erboven als het goed is.. Zie foto: Die kleine bovenste is voor de lende..
R Robke1 Komt weleens kijken 11 nov 2010 #10 (wat een rommeltje in de auto :x ) Maar die knop heb ik dus niet
K kimmiej666 Loopt hier de deur plat 11 nov 2010 #11 hahah ja dat komt ervan als je bijna dagelijks aan het klussen bent aan 2 vectra's Maar als jij die knop niet hebt zou daar wel een pen open en bloot uit moeten steken.. Anders heb je sowieso geen leuning met lende..
hahah ja dat komt ervan als je bijna dagelijks aan het klussen bent aan 2 vectra's Maar als jij die knop niet hebt zou daar wel een pen open en bloot uit moeten steken.. Anders heb je sowieso geen leuning met lende..