Einde Astra J nadert

Andre_Ede

Woont hier bijna
Vandaag kreeg ik een berichtje van een bevriende Opel site dat het morgen de laatste dag is dat de Astra J 5 deursnaar wens besteld kan worden.

Daarna alleen nog voorraad modellen.

Zal er ook mee te maken hebben dat we van de G wat meer versie's hadden.

3 Deurs

5 Deurs

4 Deurs

Caravan

Cabriolet

Coupe

Astra H

3 Deurs

4 Deurs

5 Deurs

Twintop

Caravan

Astra J

3 Deurs

4 Deurs

5 Deurs

Caravan.

Hoeft niet slecht nieuws te zijn, vanaf nu krijg je ook de vol met opties behangen versies. king:

Tijdens de IAA van dit jaar laat Opel hem zien, dus misschien dit jaar nog ??????

Edit: even gezocht nog voor de jaar wisseling moet die er zijn, dus ik denk dat ze tijdens de zomerstop de productie lijn ombouwen.

Ben benieuwd met welke innovaties ze voor de nieuwe astra komen, led verlichting, adaptive cruise control enz.

@Andre_Ede wrote:Tot nu toe gaan ze helemaal op OnStar in de media.

b.v.

http://www.opel.nl/onstar/onstar.html?gclid=Cj0KEQjwmqyqBRC7zKnO_f6iodcBEiQA9T996BkSRMyLpsZp7ruhEzH0StxR4stvOYAQgROZgz9CFzAaAucJ8P8HAQ

Het is dat de hele wereld alleen maar aan gadgets denkt en dat dus de drijfveer is voor de automerken. Maar je zou denken, los eerst eens alle huidige elektra problemen op totdat het zich bewezen heeft en begin dan aan wat nieuws. :hmmz Op deze manier krijg je zo verschrikkelijk veel elektronische dingen in de auto, als er wat mis gaat weet niemand het meer. Zie de huidige Insignia.

Ik heb toch eerst nog altijd dat een auto betrouwbaar rijdt. Alle elektronische dingetjes komen later.

Als ik het goed begrepen heb, hebben de merken hier in niet veel te kiezen het alarm systeem, wat OnStar is, is verplicht vanaf ??????

Ik zag deze op Total Vauxhall voorbij komen met de vraag of het de nieuwe Astra is.

1743535_10153258739469573_4353982904875789225_n.jpg

Mischien is het een compositiefoto van een journalist. Gezien de inhammen op de motorkap, is dit wel gebasseerd op de Adam, dus moet het de nieuwe Astra voorstellen.

Uhhhh hoe werkt het dan als je nu naar de dealer gaat en je wilt een nieuwe astra j 5 deurs bestellen?

Ik denk ook aam lease auto's.

Dan kun je er alleen 1 uit voorraad bestellen, dus geen eigen Astra samen stellen.

Al twijfel ik nu wel een beetje aan het bericht omdat je nog steeds via de diversen Opel site's gewoon een Astra 5 deurs kunt samen stellen.

Als ik het juist heb worden er tot aan de zomer vakantie Astra J 5 deurs modellen gebouwd daarna gaat men over naar de Astra K, met de 0 serie modellen na de ombouw van de productie lijn.

@Andre_Ede wrote:Dan kun je er alleen 1 uit voorraad bestellen, dus geen eigen Astra samen stellen.

Al twijfel ik nu wel een beetje aan het bericht omdat je nog steeds via de diversen Opel site's gewoon een Astra 5 deurs kunt samen stellen.

Als ik het juist heb worden er tot aan de zomer vakantie Astra J 5 deurs modellen gebouwd daarna gaat men over naar de Astra K, met de 0 serie modellen na de ombouw van de productie lijn.

Dat had ik dus ook gezien op de opel site.

En wat bedoel je met de 0 serie modellen, de eerste versie ofzo ?

0 serie zijn de eerste auto's die van de band afkomen, komen niet op de markt maar worden vaak gebruikt op de fabrieks terreinen.

Terug
Naar boven