eind demper vervangen ? maar hoe en het wat ?

jancootje

Post weinig
ik wil graag een nieuwe uitlaat onder men astra g 1998 hebben maar nu zeggen mensen dat het beter is om dan het hele systeem tevervangen,

wat ik de meeste jongeren zie doen is dat ze de einddemper vervangen.

nu is mijn vraag wat ik het beste kan gaan doen.

moet ik alles wat met de uitlaat heeft temaken onder de auto vervangen of kan ik gewoon een nieuw uitlaatje er achter zetten zonder a lteveel moeite hoeven doen ?

alvast bedankt

gr janco

Misschien wat meer info. Vervang je het omdat er iets stuk is, of omdat je iets anders wilt?

Zo ja wat wil je precies? Alleen een hard geluid, of ook prestatie winst?

het gaat mij puur om wat meer geluid mocht er presentatie winst in zitten is dat mooi meegenomen ;)

verder is er niks stuk

zo ver was ik allemaal al maar ik hoor mensen over dat je dan beter alles in 1 keer kunt doen vanwege het lekker van lucht enzz en je plaatst een nieuw onderdeel op een oude installatie vandaar

Vermogenswinst is marginaal bij een ongeblazen motor.

Wil je geen gedoe, neem dan iets van Irmscher or Remus. Past perfect en goede kwaliteit.

pixels66 dankje wel dat is het anwoord wat ik zocht de rest was ik verder wel achter ik weet wat ik ga doen en alvast bedankt

Alleen de einddemper vervangen is voldoende, mocht het nog te weinig geluid geven kan je altijd nog je middendemper vervangen door een rechte pijp (middendempervervanger).

Mocht je interesse hebben, ik heb nog een Remus powersound einddemper liggen, hierin zit klep waarmee je het geluid kan reduceren (of het werkt weet ik niet stond bij mij altijd open) en heb je ook wisselbare eindsierstukken dus mocht je de ene beu wezen kan je er een andere op zetten.

Terug
Naar boven