A astra turbo-diesel Lid 4 nov 2010 #1 me opel astra 2.0 diesel uit 1998 geeft aan bij het motor uitlezen;uitlaatgasrecirculatiesysteem wat moet ik doen en hoe?!?:hmmz
me opel astra 2.0 diesel uit 1998 geeft aan bij het motor uitlezen;uitlaatgasrecirculatiesysteem wat moet ik doen en hoe?!?:hmmz
K Kneffin Lid 4 nov 2010 #2 Er zijn echt al veel topics over de EGR klep de laatste tijd Kben zelf net van mijn EGR problemen af gelukkig, hier in het kort wat je moet doen: - EGR demonteren, alles schoonmaken met een doek, inspuiten met remmenreiniger - EGR afdoppen als je dat wilt, dan schijn je er voor altijd vanaf te zijn - EGR terug zetten Mijn topics: Indicatielampje uitlaatgassen/catalysator Grotere problemen na schoonmaken EGR-klep
Er zijn echt al veel topics over de EGR klep de laatste tijd Kben zelf net van mijn EGR problemen af gelukkig, hier in het kort wat je moet doen: - EGR demonteren, alles schoonmaken met een doek, inspuiten met remmenreiniger - EGR afdoppen als je dat wilt, dan schijn je er voor altijd vanaf te zijn - EGR terug zetten Mijn topics: Indicatielampje uitlaatgassen/catalysator Grotere problemen na schoonmaken EGR-klep
K Kneffin Lid 4 nov 2010 #3 Er zijn echt al veel topics over de EGR klep de laatste tijd Kben zelf net van mijn EGR problemen af gelukkig, hier in het kort wat je moet doen: - EGR demonteren, alles schoonmaken met een doek, inspuiten met remmenreiniger - EGR afdoppen als je dat wilt, dan schijn je er voor altijd vanaf te zijn - EGR terug zetten Mijn topics: Indicatielampje uitlaatgassen/catalysator Grotere problemen na schoonmaken EGR-klep
Er zijn echt al veel topics over de EGR klep de laatste tijd Kben zelf net van mijn EGR problemen af gelukkig, hier in het kort wat je moet doen: - EGR demonteren, alles schoonmaken met een doek, inspuiten met remmenreiniger - EGR afdoppen als je dat wilt, dan schijn je er voor altijd vanaf te zijn - EGR terug zetten Mijn topics: Indicatielampje uitlaatgassen/catalysator Grotere problemen na schoonmaken EGR-klep