T TRPower Komt hier geregeld 13 nov 2009 #21 ga ik vanavond of morgen ff doen voor je zit de laatste tijd namelijk meer op de laptop beneden als boven
ga ik vanavond of morgen ff doen voor je zit de laatste tijd namelijk meer op de laptop beneden als boven
T TRPower Komt hier geregeld 13 nov 2009 #22 ga ik vanavond of morgen ff doen voor je zit de laatste tijd namelijk meer op de laptop beneden als boven
ga ik vanavond of morgen ff doen voor je zit de laatste tijd namelijk meer op de laptop beneden als boven
J Jerk Loopt hier de deur plat 13 nov 2009 #23 Ik doe nu dvd's kopieren met 16x schrijfsnelheid en daar doe ik ongeveer 15 minuten per dvd over :hmmz
Ik doe nu dvd's kopieren met 16x schrijfsnelheid en daar doe ik ongeveer 15 minuten per dvd over :hmmz
J Jerk Loopt hier de deur plat 14 nov 2009 #24 En nu net deed ik weer een dvd kopieren in 11 minuten En daarna weer in 8 minuten Hoe kan dat nu weer dat er verschil in zit??? Het waren allebei de keren hetzelfde dvd-tje :hmmz
En nu net deed ik weer een dvd kopieren in 11 minuten En daarna weer in 8 minuten Hoe kan dat nu weer dat er verschil in zit??? Het waren allebei de keren hetzelfde dvd-tje :hmmz
R Roelof Komt hier geregeld 14 nov 2009 #25 De snelheid van de bron speelt ook een rol, heb je er een download op lopen kan dat snelheid weg trekken.
De snelheid van de bron speelt ook een rol, heb je er een download op lopen kan dat snelheid weg trekken.
J Jerk Loopt hier de deur plat 14 nov 2009 #26 Doe helemaal niks downloaden Doe ik s'nachts Ik verander niks qua programma's Is bij beide dvd's hetzelfde geweest Ik ben al blij dat het nou 11 of 15 minuten duurt ipv 44 :thumbup
Doe helemaal niks downloaden Doe ik s'nachts Ik verander niks qua programma's Is bij beide dvd's hetzelfde geweest Ik ben al blij dat het nou 11 of 15 minuten duurt ipv 44 :thumbup