Gisteren de volledige digitale tellerklok binnen gekregen via mp.
Ik heb dus de twee toerentellers verwisseld dus compleet met printplaat die achter de teller zit.
En het werkt zelf de km teller.
Deze twee tellers kun je niet ombouwen omdat de plasticprint achterzijde totaal anders is.
Het eenigste wat ik heb moeten aanpassen was het gloeilampje die zat op een andere pin lokatie in de aansluiting stekker achter de cockpit.
Voor de rest werkt alles.
Wat me wel opviel is dat de MM lampje niet voorberijd is in de stekker.
Is dat bij een combo niet zo dat er storing is dat het lampje hoort te branden?
Dirkjan